Тампон на двигател хидравличен тампон с електронно управление
- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново


- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- дължина [mm]:
- ширина [mm]: 145
- Тегло [kg]: 1,2801
- Височина [mm]: 115
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с щекер
- дълбочина на опаковка [cm]: 18,7
- Състояние: Ново
- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с щекер
- Състояние: Ново


- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново


- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- страна на монтаж: отпред отляво, отпред отдясно
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- необходими бройки: 1
- единица-мярка за количество: комплект
- Състояние: Ново
- страна на монтаж: отпред отдясно, отпред отляво
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- необходими бройки: 1
- единица-мярка за количество: комплект
- Състояние: Ново
- страна на монтаж: отпред отляво, отпред отдясно
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- необходими бройки: 1
- единица-мярка за количество: комплект
- Състояние: Ново
- страна на монтаж: отпред отляво, отпред отдясно
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- необходими бройки: 1
- допълващ артикул / допълваща информация: със добавен/закрепващ материал
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с щекер
- единица-мярка за количество: комплект
- тип на корпуса: алуминиев корпус
- Състояние: Ново
- страна на монтаж: отпред отдясно, отпред отляво
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- необходими бройки: 1
- допълващ артикул / допълваща информация: със добавен/закрепващ материал
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с щекер
- единица-мярка за количество: комплект
- Състояние: Ново

- страна на монтаж: отпред отляво, отпред отдясно
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- необходими бройки: 1
- единица-мярка за количество: комплект
- Състояние: Ново
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- ляв/десен волан: за автомобил с десен волан
- Състояние: Ново
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Състояние: Ново
- страна на монтаж:
- материал: гума
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- дължина [mm]:
- Тегло [kg]: 0,800
- да се обърне внимание на сервизната информация
- размер външна резба: M8 x 1,5
- брой контакти: 2
- Състояние: Ново
- страна на монтаж:
- тип на окачването: хидравличен тампон с електронно управление
- Тегло [kg]: 1,272
- за OE-номер: 22 11 6 864 828
- да се обърне внимание на сервизната информация
- Състояние: Ново
Какво представляват тампоните за двигатели и трансмисии с електронно управление?
Тампоните за двигатели и трансмисии с електронно управление са вид хидравлични тампони и се използват предимно в скъпи автомобили. Те се състоят от две камери разделени от мембрана, и имат допълнителен соленоиден клапан, който регулира потока на течността в зависимост от условията на шофиране. Контролният модул на двигателя е отговорен за отварянето и затварянето на клапана. При ниски скорости течността се прелива свободно от едната камера в другата и компонента е мек. При високи скорости или при шофиране по нискокачествени пътища, клапанът се затваря и твърдостта на частта се повишава. Тампоните от този вид са най-скъпите, но са и най-ефикасни в абсорбирането на вибрации при всички работни режими на двигателя.