catalog_tyre_img_alt
Моля, изчакайтеdotted

ЛАГЕР ГЛАВИНА ЗА AUDI

Авто AUDI Колесен лагер задна и предна, задна лява дясна, предна лява дясна в най-високо качество на ТОП цени
Популярни производители
  • Най-добра цена
    Avtochastionline24.bg гарантира високото качество на AUDI Колесен лагер на много атрактивни цени.
  • Цена на доставка
    Спестете разходите за доставка. Безплатна доставка за поръчки над 370 BGN
  • Богат избор
    В момента нашата продуктова гама наброява над 500 000 авточасти
  • Голяма доставка!

    Метод на доставка

    Ще получите поръчаните от Вас Лагер главина AUDI в рамките на няколко работни дни

  • COMODO - плащат сигурно за Лагер главина задна и предна втора ръка за Audi
  • Купете оригинални задна лява дясна Колесен лагер Audi смяна - Плащане чрез PayPal
  • Колесен лагер предна лява дясна Audi втора ръка - покупка с кредитна карта VISA
  • Онлайн каталог Лагер главина смяна Audi задна и предна - Покупка с кредитна карта Master Card
  • Aвто - покупка с Discover
  • Колесен лагер на ниски цени за коли Audi - Плащане чрез American Express
  • Купете евтино оригинални Колесен лагер Audi - Плащане чрез Банков Превод

Замяна на резервна част AUDI Лагер главина - дефектна или ако вече е достигнат лимитът и за използване!

Колко често трябва да се сменят лагерите на главината на Audi?

Средният период на експлоатация на тези компоненти е 50 000 - 70 000 км. В някои случаи, той може да е 100 000 км.

Можете да намерите точния интервал на смяна в техническата документация на автомобила. Обикновено, периода на служба на частта зависи от качеството ѝ и уменията на специалистите, които извършват ремонтите, Условията на работа играят важна роля също.

Какви са причините за повреждане на лагера на главината в тези автомобили?

Тези компоненти се повреждат поради следните причини:

  • офроуд шофиране и агресивно шофиране
  • претоварване на автомобила
  • замърсяване на механизма
  • неправилен монтаж чрез пресоване на компонентите
  • неприлагане на препоръчаната от производителя на колата сила на затягане при затягане на гайката на главината
  • теч на лубрикант

Може ли да се шофира Audi с неизправен лагер на главината?

Не. Този компонент е отговорен за правилното въртене на колелото. Колелото може да блокира докато шофирате, ако не смените неизправен лагер. Ситуацията е екстремно опасна и може да причини преобръщане на автомобила. Препоръчва се да да преглеждате устройството при всяко планирано обслужване.

Как мога да открия неизправност на компонента?

Можете да забележите, че частта е повредена чрез недиректни признаци като необичайни звуци от механизма или неравномерно износване на гумите. За да направите диагностика самостоятелно, ще трябва да повдигнете автомобила и да завъртите колелото. Ако прави по-малко от 5 завъртания, ако има луфт или видим теч на лубрикант, лагерът трябва да се смени. За по-обстоен преглед, посетете автосервиз.

Възможно ли е да се ремонтират лагери на главината на Audi?

Зависи от вида. Тези компоненти могат да са регулируеми или нерегулируеми. В първия случай, ремонтите са възможни: можете да регулирате луфта чрез затягане на гайката на главината с динамометричен ключ. Когато правите това е важно да спазвате силата на затягане посочена от производителя на автомобила. Можете също да смажете частта.

Нерегулируемият вид не може да се ремонтира: ако тези части се повредят, те трябва да се сменят. При някои автомобили тези компоненти се монтират единствено с главина като едно общо устройство. Детайлни инструкции за ремонт са предоставени от производителя на автомобила.

Как да сменя лагерите на главината на Audi?

Тази работа трябва да се извършва от специалисти в автосервиз. Процесът е доста труден и изисква напреднали умения за ремонт на автомобили и специални инструменти. Например, ще са ви нужни инструменти за премахване и монтиране на лагери, както и инструмент за премахване на зегерови пръстени. Тази процедура обикновено се състои от следните стъпки:

  1. Повдигане на автомобила.
  2. Премахване на колелото.
  3. Премахване на спирачния диск и спирачния апарат.
  4. Откачане на кормилния накрайник.
  5. Демонтаж на шенкела, заедно с главината, премахване на главината.
  6. Демонтиране чрез пресоване на неизправния компонент.
  7. Монтаж на новия компонент и сглобяване в обратен ред.
Количка
#
Вашата количка е празна