Авточасти SNR

Онлайн каталог за авточасти от SNR

Търговската марка SNR за лагери на автомобили е известна в целия свят. Днес, тя принадлежи към групата на NTN-SNR, която е европейски офис на японската NTN Corporation. SNR заема 30% от общото производство на лагери в Европа.

Предистория на SNR

Историята на търговската марка SNR датира от 1916г., когато е създадена централата в Анеси, Франция. Основателят на компанията е Жак Шмид, ковач от Швейцария. В началото, продуктите на компанията са били известни с името SRO. През 1946г., компанията е придобита от френската група Renault и компонентите започват да се правят с името SNR (Société Nouvelle де Roulements). До 1956г. централата започва да работи с пълен капацитет: всеки ден от поточните линии слизат 42 000 лагера.

Днес, производствените центрове на компанията са разположени в целия свят: във Франция, Германия, Бразилия, Румъния, Китай, САЩ, Италия и Япония. От 2008г. тя става част от групата на NTN-SNR. От 2010г., общото предприятие носи името NTN-SNR Roulements. Компанията е най-големият европейски доставчик на оригинални лагери за сглобяване на модели за автомобилните производители, а също така произвежда и автомобилни части за резервни. Може да закупите автомобилните части на SNR онлайн за повечето марки автомобили.

Автомобилни части на SNR

  1. Лагери за главината на колелото. Тази категория се състои от няколко серии:
    • Едноредни. Те се считат за лагери от нулево поколение. Могат да бъдат конични и ролкови. В масовото производство те са използват по-малко и по-рядко, тъй като изискват коригиране, смазване и монтаж на външната пломба.
    • HUB-I. Снабдени са с фланци с отвори за закрепване към спирачния диск или главината, което позволява намаляване на габаритите на възела на главината. За търкалящи елементи в конструкцията могат да се използват както топчета, така и ролки. С цел защитата на вътрешните елементи от мръсотия и предотвратяването на изтичането на смазка, могат да се използват уплътнения по избор.
    • HUB-II. Снабдени са с два фланеца с отвори за закрепване и към главината и към спирачния диск. По правило, в изграждането на тези компоненти се използват топчета и главината е с твърда касета, като по този начин е добре защитена от въздействието на околната среда.
    • HUB-III. Снабдени са с два отвора на фланците за прикрепване както към спирачния диск, така и към главината на колелото. Висока устойчивост на замърсяване. Характеризират се с лесен монтаж, центровка и поддръжка. Лагерите серия HUB от всичките три поколения могат да се оборудват със сензори ASB - това са малки сензори, които измерват скоростта на колелото и изпращат данните за контрол на съответните системи.
    • HUB-IV. Различават се от предишната серия - HUB-III, с инсталирана CVUJ. Те са по-леки и по-компактни, имат по-твърд дизайн. Едно от предимствата им е обслужването.
  2. Лагери за скоростна кутия. Минават през термична и химична обработка, която увеличава тяхната устойчивост към абразивни частици, въздействие на смазване и въздействия от прекомерно натоварване. Освен това, с марката SNR се произвеждат висококачествени уплътнения за скоростна кутия.
  3. Спирачни лагери. Тази категория включва широка гама продукти. Само за маншоните на MacPherson се предлагат следните продукти на SNR:
    • 134 комплекти въртящи лагери за KYB маншони.
    • 58 вида въртящи лагери за M маншони.
    • 19 ремонтни комплекта за КS лостове за окачване.
  4. Лагери за съединител.
  5. Лагери за двигателя.
  6. Лагери за алтернатор.
  7. Лагери за стартер.
  8. Ролки за ремъчната предавка към спомагателните агрегати на двигателя.
Намерете вашата категория
Резултати от търсенето по категория
Не са открити съвпадения
Открийте последните специални оферти от производителите:
Количка
#
Вашата количка е празна